Press "Enter" to skip to content

Συχνές ερωτήσεις

  • Είναι απαραίτητο να κάνω εγγραφή στην ιστοσελίδα σας για να ολοκληρώσω την παραγγελίας μου;
    • Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό να κάνετε εγγραφή για να παραγγείλετε απο το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Μπορείτε πολύ εύκολα να προσθέσετε τα προιόντα που επιθυμείτε στο καλάθι. Μόλις ολοκληρώσετε την διαδικασία αυτή, πατάτε κλικ στο κουμπί checkout και στο επόμενο σημείο μπορείτε αμέσως να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ως απλός επισκέπτης. Αν φυσικά ενδιαφέρεστε να κάνετε εγγραφή μπορείτε πολύ εύκολα απο το ίδιο ακριβώς σημείο να επιλέξετε την επιλογή εγγραφή.
  • Υπάρχει λόγος που χρειάζεται να κάνω εγγραφή στην ιστοσελίδα σας;
    • Δημιουργώντας έναν λογαριασμό στο DASTRA, θα έχετε την δυνατότητα ανα πάσα στιγμή και στο μέλλον να ενημερώνεστε για την κατάσταση των παραγγελιών σας, να παρακολουθείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας, να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του λογαριασμού σας, να αποκτήσετε την ευκαιρία να κερδίσετε μοναδικές εκπτώσεις και να ενημερώνεστε για μοναδικές προσφορές. Επίσης, το DASTRA επιβραβεύει τους ανθρώπους που το στηρίζουν.
  • Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;
    • Φυσικά και μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να καλέσετε στο τηλέφωνο Χ και το έμπειρο τμήμα πωλήσεων θα είναι στην διάθεση σας να σας εξυπηρετήσει. Οι ώρες που μπορείτε καλέσετε είναι απο Δευτέρα έως Παρασκευή 10:00 με 18:00 (εκτός απο τις επίσημες αργίες). Σας ενημερώνουμε πως για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας καλό θα ήταν πριν τηλεφωνήσετε να γνωρίζετε τον κωδικό ή τους κωδικούς των προϊόντων για τα οποία ενδιαφέρεστε.
  • Που βρίσκεται το κατάστημα σας;
    • Το Dastra.gr είναι μια διαδικτυακή εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, προτείνοντας τις νέες τάσεις σε αξεσουάρ. Το κατάστημα λειτουργεί διαδικτυακά μόνο.
  • Ποιοί είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
    • Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής  είναι οι παρακάτω: Τραπεζική κατάθεση και Paypal.
  • Με ποιό τρόπο θα γίνει η αποστολή της παραγγελίας μου;
    • Την παραγγελία σας θα την παραδόσουμε με τα ΕΛ.ΤΑ.
  • Ποιό είναι το κόστος αποστολής της παραγγελίας μου;
    • Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών, να πατήσετε πληρωμή για να μεταφερθείτε στην καρτέλα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού συμπληρώσετε την διεύθυνση όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα, θα σας εμφανίσει αυτόματα το ακριβές κόστος αποστολής.
  • Μου αρέσει κάποιο προϊόν αλλά το θέλω σε άλλο χρώμα και σε άλλη διάσταση. Είναι αυτό δυνατόν;
    • Όλα μας τα προϊόντα διατίθενται στις διαστάσεις και στα χρώματα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεν υπάρχει δυνατότητα κατασκευής κατά παραγγελία.
  • Τα προϊόντα που θα παραγγείλω έχουν εγγύηση;
    • Όλα μας τα προιόντα ελέγχονται πριν σταλούν στον χώρο σας. Μέχρι να παραλάβετε είμαστε υπέυθυνοι για την ασφάλεια των προιόντων σας και εγγυόμαστε πως για οποιαδήποτε φθορά συμβεί κατα την μεταφορά, θα σας καλύψουμε 100%. Απο την στιγμή που το προιόν χρησιμοποιηθεί δεν παρέχουμε καμία εγγύηση σε περίπτωση κάποιας βλάβης στο μέλλον. Διαβάστε περισσότερα στη σελίδα Πολιτική αλλαγών.
  • Ποιά είναι η προέλευση των προϊόντων σας;
    • Η εταιρεία μας συνεργάζεται με πολλά εργοστάσια και προμηθευτές απο Ευρώπη και Ασία.
  • Τι πρέπει να κάνω μόλις παραλάβω την παραγγελία μου;
    • Μόλις παραλάβετε την παραγγελία σας, ελέγχεται διεξοδικά όλα τα μέρη των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα και εφόσον όλα τα προϊόντα είναι σε άριστη κατάσταση μπορείτε να προχωρήσετε στη χρήση τους. Αυτός ο έλεγχος δεν είναι απαραίτητο να γίνει την στιγμή ακριβώς που το παραλαμβάνεται. Άν όμως, την στιγμή της παραλαβής διαπιστώσετε ότι το δέμα που σας παραδίδει η μεταφορική εταιρεία είναι σε κακή κατάσταση, καλό θα είναι να προχωρήσετε σε άρνηση παραλαβής εκείνη την στιγμή.
  • Τι να κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν;
    • Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο έχει ελάττωμα επικοινωνείτε μαζί μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή του για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή χρήσης.
  • Παρέλαβα την παραγγελία μου αλλά δεν μου αρέσει το προϊόν. Μπορώ να το επιστρέψω;
    • Σε περίπτωση που παραλάβετε κάποιο προϊόν το οποίο δεν σας αρέσει επικοινωνείτε μαζί μας εντός 24 ωρών από την παραλαβή του για την άμεση διευθέτηση της παραγγελίας. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή χρήσης. Τα αρχικά έξοδα αποστολής καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.
  • Επέστρεψα την παραγγελία μου επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένος με το προϊόν. Δεν επιθυμώ κάτι άλλο. Μπορεί να γίνει επιστροφή των χρημάτων;
    • Σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν τότε γίνεται επιστροφή χρημάτων εκτός του κόστους των μεταφορικών αποστολής και επιστροφής.
  • Ποιές είναι η διαθεσιμότητες των προϊόντων στην ιστοσελίδα σας;
    • Η ομάδα μας προσπαθεί συνεχώς να ενημερώνει την διαθεσιμότητα των προϊόντων και τα προϊόντα που εμφανίζονται βρίσκονται σε κατάσταση ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ.
    • Στην κατάσταση ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ σημαίνει πως το προιόν έχει εξαντληθεί και το πιθανότερο έιναι να μην γίνει νεα παραλαβή στο μέλλον.
    • Στην κατάσταση ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ σημαίνει πως το προϊόν έχει εξαντληθεί αλλα αναμένεται να ξαναγίνει παραλαβή. Για να μάθετε την επόμενη ημερομηνία παραλαβής καλέστε μας και το τμήμα εξυπηρετήσης θα σας ενημερώσει αμέσως.
  • Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελίας μου;
    • Παραδίδουμε τα προϊόντα μας στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, η παράδοση στην Ελλάδα γίνεται με τα ΕΛ.ΤΑ. Ο χρόνος παράδοσης για την Ελλάδα Χ ημέρες. Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από τα ογκομετρικά χαρακτηριστικά και τη διεύθυνση παράδοσης. Για να υπολογίσετε τα μεταφορικά μπορείτε να διαλέξετε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, να τα προσθέσετε στο καλάθι αγορών, να πατήσετε πληρωμή για να μεταφερθείτε στην καρτέλα συμπλήρωσης των προσωπικών σας στοιχείων και αφού συμπληρώσετε την διεύθυνση όπου θα παραδοθούν τα προϊόντα, θα σας εμφανίσει αυτόματα το ακριβές κόστος αποστολής.

Η λίστα ανανεώνεται συχνά. Δεν σας κάλυψε κάτι από τα παραπάνω;

Μη διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο Χ ή μέσω email στο info@info.info